ОЦЕНКА: 4.65 / 5 от 189
Усмихнати,любезни и готови да направят почивката ти впечатляваща Вкусна храна И цялата паркова цветна обстановка и просторен плаж - БЛАГОДАРЯ Препоръчвам на всички
Впрчатление от престоя
Коментар на Стефан Вангелов от 17.07.2021 за престой 12-07-2021 - 16-07-2021
Отличен Миналата година идвахме два пъти. Всичко е прекрасно. Само с настаняването винаги има проблеми. Но вече разбрах,че срещу 50€ Можеш да бъдеш настанен където поискаш.
Белвил Дюни
Коментар на Светослава Бакалска от 16.08.2020 за престой 10-08-2020 - 15-08-2020
Посетихме хотел Белвил Дюни за първи път тази година след хиляди хвалби!Водата в басейните е ужасно студена,впредвид,че почти всички който посещават комплекса са с деца за мен е недопостимо!Ние сме с 2 год дете което спи между нас и поискахме спалня,нямало в целия хотел всички са единични легла и ни казаха да си ги съберем,при което освен че неможах да спя по цяла нощ на дупката която се отвори в средата на ужасно неудобния матрак се прибрах и с хиляди схващания!Бяхме настанения на 5 етаж,като се има впредвид,че сме с количка се наложи да минаваме през един асансьор до 4 етаж после през корирод и после да хващаме друг асансьор за 5 етаж!Цялата почивка бях ужасно натоварена от тези неща и небих казала,че бях на почивка!Иначе като цяло базата е страхотна!
Мнение
Коментар на Велислава Владимирова от 21.07.2019 за престой 17-07-2019 - 24-07-2019
Посещаваме хотела от 5 години и до миналата година всичко беше прекрасно.Тази година нещата стоят по-различно.Персонала почти изцяло не говори български нито пък английски .Храната в ресторанта е доста ниско качество в сравнение с други години ,а чиниите и проборите за хранене са мръсни.Масите винаги са мръсни.Имаш чувството ,че не се намираш в ресторант а във войнишка столова.Мръсно ,гадно ,намръщен персонал .Определено нивото на хотела рязко е паднало .Тази година сме разочаровани почти от всичко.
Мнение
Коментар на Илия Иванов от 09.04.2018 за престой 01.09.2017 - 08.09.2017
Превъзходни условия за почивка.Храната на супер ниво.Обслужването на ниво,персонала изключително любезен и отзивчив.Плажа много добър.Горещо го препоръчвам на пазнати и приятели.
Благодарност
Коментар на Ваня Иванова от 30.06.2016 за престой 23-06-2016 - 30-06-2016
Благодаря Ви,професионалисти от Съни турс, за поредната перфектно организирана почивка и за бързата Ви адекватна реакция!Бъдете здрави и все така успешни!
Първи впечатления
Коментар на Илияна от 31.05.2016 за престой 21-05-2016 - 24-05-2016
От известно време аз и семейството ми имахме желание да посетим Комплекс „Дюни“ и ето , че за периода 21.05-24.05.2016 г. направихме „опознавателен“ туризъм . Като цяло останахме очаровани от простора и огромната , добре поддържана площ .-цветя , басейни , чистота . Ползвахме базата на хотел „Марина Палас“ . Стаите са обширни , хигиената е на ниво . Може би при повече тоалетни принадлежности в банята и чехли за еднократна употреба , почиващия ще се чувства по – комфортно , но липсата на такива оправдавам с това , че сме гости на хотела извън активния сезон . Храната е прилична имайки в предвид , това което се предлага на българския пазар . Би удовлетворила всеки вкус , стига да не е свръх претенциозен . А сега с няколко реда и за това , което ни направи не особено добро впечатление : 1. При пристигане в хотела оставихме личните си картите на Рецепцията на Хотела , оставихме ги и изобщо не се сетихме да си ги поискаме обратно . Проблема и отговорността е изцяло наша – притежателят на документите е длъжен да ги съхранява и да се грижи за вещите си . Напуснахме хотела на 24.05.2016 г. без личните си карти (без изобщо и да помислим , че липсват ) . На 29.05.2016 година ни се обадиха от Рецепцията на хотела да ни уведомят , че личните ни карти са при тях . Пак подчертавам изобщо не оправдавам безотговорното отношение на мен и съпруга ми към личните документи , но къде бяхте Вие дами от Рецепцията , че от 21,05.2016 г. до 29.05.2016 г. не обърнахте внимание , че там някъде из чекмеджетата се подхвърлят лични карти на двама разсеяни и безотговорни туристи ? И все пак искам да благодаря на тази служителка , на която направи впечатление , че картите са забравени и ни телефонира . Добре е служителките на рецепцията да бъдат по – приветливи и усмихнати , за да не се чувстваме като „неканени“ гости . Не приемайте пожеланието като отмъщение , старая се да съм обективна . 2. Непрофесионално поведение на част от сервитьорите в ресторанта . Избързваха с прибирането на чиниите , решавайки , че си се нахранил , взимането на използвани чинии през главата на хранещия се . Като цяло останахме доволни от престоя и имаме намерение да ползваме базата през активния сезон . И понеже съм позитивно настроена към прекрасния комплекс „ДЮНИ“ , проявявам разбиране към Управата на Хотела и негативните впечатления оправдавам с това , колко трудно се намира подготвен персонал за работа , която е сезонна . Пожелавам Ви успех .
много месо!
Коментар на Алина от 24.07.2015 за престой 12-07-2015 - 19-07-2015
Храната беше разнообразна за хора ядящи чесо. В почти всяко ястие и салата имаше месо. Така че, за месоядните там е идеално. Но не е за вегани и вегетарианци като мен.Салатите бяха еднообразни, почти все същите, и при наличието на толкова много скара и ястия с месо, не знам защо е нужно и в салатите да се слагат шунки, риби и подобни. Иначе стаите се почистваха всеки ден, хигиената в хотела беше добра и на ниво, в ресторанта също.Парковете са поддържани, само липсват водни пързалки за деца. Но в момента се строи Аква парк, не знам дали ще е е платен...Като цяло, за България е добър комплекс.
Марина Роял Палас лято 2014
Коментар на Димитър от 13.01.2015 за престой 27-07-2014 - 03-08-2014
Обслужването беше превъзходно!!! Храната в ресторанта беше разнообразна и вкусно приготвена. Абсолютно всичко беше чудесно! Не на последно място аз и моето семейство сме възхитени от поддръжката на зелените площи в комплекса!
Престой
Коментар на Йорданка от 08.05.2013 за престой 22.07.2013 - 30.072013
Страхотен хотел.Тази година пак сме там, дано само има подобрения относно запазване на шезлонги на плажа и повече детски занимания.
Марина Роял Палас
Коментар на Миглена от 08.09.2010 за престой 01092010 - 06092010
Пропуснах да спомена, че е трудно за вярване в такъв хотел да няма безплатен безжичен интернет, а доколкото има такъв, то той се намира през девет планини в десета и се заплаща.
Изглежда добре
Коментар на RO от 26.06.2008 за престой 25.08.08 - 01.09.08
Много ми е интересно как свързвате обрива със престоя си в хотела? Да не сте алергични към лукса?
Това е един от хубавите български курорти, към който сме се насочили тази година. И Марина Роял Палас май е по по най от съседните. Не сме ходили досега но сме сигурни, че ще ни хареса. После ще се похваля.
marina palas
Коментар на dani от 05.02.2008 за престой 12.06.02 - 17.06.02
Hotela ne mi haresa.Be6e izkliu4itelno nemarlivo i horata bqha mnogo grubi.Prepora4vam vi da ne hodite.Da6terq mi se obrina sled prestoq ni v marina palaz
марина хотел
Коментар на айлийн от 25.06.2007 за престой 08.08.2007 - 18>08.2007
3 години подред ходим на почивка на Дюни,1 път в Пеликан и два пъти в Марина.Много сме доволни от обслужването и в двата хотела,много е луксозно и приятно за почиване,хубавото е че там на плажа не се краде и през цялото време има Аниматори които ни развеселяват,а шоуто,което правят вечерта е просто върхът
Matina Roial Palas
Коментар на Stoilova от 09.11.2006 за престой 16/08/06 - 31/08/06
Za vtora godina pochivame na Duni i po tochno vav xotel Marina Roial Palas,preporachvame tozi xotel,kakto za semeistvo sas decha taka i na xora bez decha.Prirodata,obstanovkato,xranata i personalna sa na mnogo dobro nivo.Samo na niakolko km ot Sozopol,kadeto mogete da otidete na ragxodka.Za vsichki koito obichat priatni i spokoini vakanchii.Mme:Stoilova
Прекрасна почивка,както всяка година!
Коментар на Еленка Константинова от 09.09.2024 за престой 05-09-2024 - 08-09-2024