ОЦЕНКА: 4.50 / 5 от 96
Мелиа Гранд Ермитаж се оказа голямо разочарование за моето семейство. Храната се състоеше от полуфабрикати. Човек доста може да се почуди с какво да се нахрани. Вземат пари за паркинг, а местата им недостигат. Паркирахме колата до хотела и беше взета от паяк. Ако все пак я паркираш на паркинга на хотела, някъде където може да пречи на друга кола, ти вземат телефон, на който могат да звънят. Каква почивка е това, ако по всяко време могат да ти звънят и да те безпокоят. С този хотел се убедих за пореден път, че 5 звезден хотел в България означава много стаи, лъскава външност, но никакво обслужване. Все пак затова искаме хотел 5 звезди, за да се чувстваме спокойни и да можем да се разтоварим. А не да получаваме негативни емоции.
Добавен на 05 Септември 2014 В 11:46: от Ivan
· Zdraveite, zabelqzah che se oplakvate ot parkinga na hotela, ta iskam da vi informiram che parkinga e platen zashtoto ne dostigat mesta hotela moje da subere okolo 1800 gosti a ima mqsto edva za 200-300 koli no vse pak vinagi kogato parkinga e pulen se izmislq neshto i kolite se parkirvat ili na otkritiq ili nqkude otvunka a obslujvaneto ne e na nivo zashtoto ne dostiga personal vse pak koi chovek iska da raboti kato za petima i da vzema zaplata za edin?
Септемврийски уикенд
Коментар на Петков от 10.09.2012 за престой 06.09.2012 - 09.09.2012
Страхотен релакс! Много добър хотел. Много добра храна. Един от много малкото хотели у нас, където анимацията е и на български. Тихо, приятно и уютно! Бих препоръчал хотела с две ръце!
Хотел пет звезди!!!
Коментар на Емилия Алексиева от 02.08.2012 за престой 25.07.2012 - 31.07.2012
Много разочарована останах от хотела, храната в ресторанта отговаря на три звезди, за пет вечери нямаше нито едно традиционно българско ястие поради наличието на чужденци в хотела, почистването на стаите е само смяна на кърпи а паркинга е 20 лева на ден, като ти го съобщават при напускането на хотела.Басейните са мръсни.При нощувка минимум 275 лева качеството трябва да е много различно от това което предлагат.
чудесно място за почивка
Коментар на сем./с малки деца/ от 18.07.2012 за престой 04.07.2012г. - 11.07.2012г.
Чудесно място за почивка,храната е разнообразна и много добра.Аниматорите изключително забавни,много усмихнати и позитивни към гостите в хотела.
престоят ни в този приятен хотел
Коментар на Генадия Кирева от 07.08.2011 за престой 25.05.2011 - 30.05.2011
Дадох си мнението за хотела веднага щом се прибрах от почивката си - с единствената забележка относно ЛИПСАТА на каквито и да са аниматори ,просто ги нямаше мога да изпратя и снимков материал от заключената и хванала паяжина детска забавачница отделена в дървена къщурка в подножието на хотела.Може би е разбираемо целият персонал бе зает да почиства за новия сезон хотела, но мисля че не е разбираемо дамата представяща се за Ирена почиваща от 01.06.2011г. с ПРИЯТЕЛИ в този същият хотел да казва,че аниматорите са били превъзходни.
Мелия Гранд Ермитаж
Коментар на Ева Иванова от 11.09.2010 за престой 15.08.2010 - 21.08.2010
Няколко поредни години почивам в този хотел, тъй като е с много добро местоположение и комфортни стаи, но за голямо мое разочарование тази година нивото на хотела е много под средното за тази категория. Закуската е много по \"бедна\" в сравнение с минали години, хигиената също под средната, няма квалифициран и компетентен персонал. Паркинга се заплаща по 20лв на ден- ако искаш....
Всичко
Коментар на Ненко Борисов от 27.03.2010 за престой 31.07.09 - 06.08.09
Камериерките чистят когато си поискат или най-вероятно когато могат. По възможност криво ляво. На лоби бара обслужването е бавно, недопустимо е в 5 звезден хотел, един човек да обслужват лоби бар с 40 -50 места, явно менаджерско решение да се спести от заплатата на барманите и сервитьорите(дори всяко нормално махленско барче има барман и сервитьор).
Деца работещи в основния ресторант, неразбиращи много от истинските си задължения, уморени и оттегчени на вид, без дори и малко подобие на усмивка на лицето.Храната е топла и прясна, НО... доста еднообразна (важи за салатите, основното и десерта)
Мелиа Гранд Ермитаж
Коментар на Ванко Стефанов от 01.09.2009 за престой 16.08.09 - 23.08.09
Просторни стаи,комфортни легла,огромна баня,чудесна гледка към парка и морето /6 ет./.
Лошо обслужване,паркинг - 18 лв. на ден!!!,сутрин на закуска си заедно с още 1000 души,тракащи с вилици и лъжици,студен басейн - 21"С,
Хотела
Коментар на Fity от 27.08.2008 за престой 30.07 - 5.08
tam e super bqh na 7-mi etaj restoranta si e 5 zvezden qdene nakorem baseina e super mnogo mi haresa...........
all inclusive
Коментар на Stiliyan L. Hristov от 20.07.2008 за престой 16.07.2008 - 22.07.2008
Обстановката и стаята е лукс като за 5 звезди!
Обслужването е под всякаква критика!
Ресторанта не е предвиден за пълен хотел - чакаш за да седнеш на маса! Асортимента на храната е малък - като за две звезди! Говорят ти на всякакъв език, но не и на български - част от персонала дори не го знае!!!!!!!
Чустваш се като в детски лагер - това може, това не може ....
Програмата на all inclusive в рекламата не отговаря на истината - работното време ...
Току-що ми почистиха масата с гола ръка....
п.п. написах го от MSQ piano bar
nova godina
Коментар на galina naneva от 30.01.2008 за престой 29.12 - 1.01.08
programata be6e syper sme6na za 5 zvezdi i 4 dena se povtaria6e.parnata bania ne rabote6e to4no za nova godina izgorial reotana /smiax/
НОВОГОДИШНА ВЕЧЕР
Коментар на РАДИ И ВИЛИ от 13.09.2007 за престой 30.12.2006 - 01.01.2007
Много сме доволни от престоя си за Новогодишните празници и обслужването!Благодарим на персонала за оказаното ни огромно внимание при вземането на важните за нас решения относно избора ни за джакузито,спа процедурите(с маркуча и камъните най-много ни харесаха)!Вальо,Пешо вие сте всичко за нас!
VPE4ETLENIA
Коментар на TANKA GROZEVA от 01.09.2007 за престой 25.6 - 8.7
MN SAM DOVOLNA OT KEMPINSKI HOTEL GRAND HERMITRAGE.MN HUBAVA STAIA MI DADOHA NA 4ETVARTIA ETA6.
Нова Година
Коментар на Ivelina Hristova от 02.01.2007 за престой 30.12.2006 - 02.01.2007
Бих искала да спомена, че въпреки лошите думи и критики, аз и моето семейство сме доста доволни от престоя си в хотела. Всичко си беше на мястото, както храната така и обстановката. Единственото, което ни направи лошо впечатление беше бавното обслужване както в лоби бара, така и в ресторанта. Може би поради множеството гости, по това време на годината и най-вече заради Нова Година.
Аз лично съм очарована от хотела.
абитурентския ни бал
Коментар на Мария Николова от 28.12.2006 за престой 25.05.2006 - 26.05.2006
Здравейте,
много ми беше странно да прочета подобни отзиви. ние си прекарахме много добре. и като говорих с мои приятели и познати от други хотели, мисля, че въобще не сме се изръсили много. особено за това, което получихме. вярно е, че не ни събраха на една маса, но както каза майка ми - това е 5-звезден хотел, а не хамбар:) и освен това, каквото и да си говорим - има хора, дето съм ги гледала 5 години и някои от тях се надявам повече никога да не видя. така, 4е на нашата маса си бяхме само "свои" хора и беше супер.
манджата беше малко различна от това, което баба и майка готвят, но си беше вкусно и топло. на мен ми беше много уютно и забавно. не сме имали никакви изцепки. даже с някои от съучениците ми, които бяха пияни като прасета се дръжаха много добре. даже прекалено.:)
една от доволните
ГОЛЯМО РАЗОЧАРОВАНИЕ
Коментар на Красимира от 09.05.2014 за престой 02-05-2014 - 04-05-2014