Външни коментари за Перелик Палас, Пампорово

× Външни мнения и коментари за хотела. Препоръчваме Ви да се доверите на мненията на нашите клиенти, които със сигурност са били гости на хотела!

Пребиваване в хотела

Коментар на Radostin Kolev от 08.03.2018 за престой 05-03-2018 - 09-03-2018

Прекрасен хотел,вежливи дами на рецепцията,хубава кухня,добри сервитьорки,но студен басейн и незнайно защо пиян сервитьор на 8ми март!!Нали все пак е само женски празник??

Нещо се обърка!
Нещо се обърка!

Внимание: Отговорите и коментарите на сайта visit.BG са под редакторски контрол. Като отговор можете да изразите своето мнение относно коментара, който е публикуван по-горе. Ако искате да изразите изцяло Ваше мнение за обекта, моля използвайте линка "Добави коментар"!
Всеки, който отговаря на коментарите се съгласява изрично с нашата Политика за лични данни

Разочарована

Коментар на Ваня от 05.02.2017 за престой 29-01-2017 - 04-02-2017

Миналата година бяхме гости на хотела.Останахме много доволни от почивката си.Затова решихме отново да го посетим.Но сега останахме много разочаровани.Обслужването в ресторанта под всякаква критика.Храната еднообразна и не достигаща.Не сменени хавлии и спално бельо в продължение на шест дни.При условие, че бельото трябва да се смени след четвъртия ден,а хавлиите през два.И всичко това за хотел 4 звезди.Навсякъде около хотела имаше непочистен лед,дори и пред входа.Никога вече не бих се върнала в този хотел!

Нещо се обърка!
Нещо се обърка!

Внимание: Отговорите и коментарите на сайта visit.BG са под редакторски контрол. Като отговор можете да изразите своето мнение относно коментара, който е публикуван по-горе. Ако искате да изразите изцяло Ваше мнение за обекта, моля използвайте линка "Добави коментар"!
Всеки, който отговаря на коментарите се съгласява изрично с нашата Политика за лични данни

Много лошо отношение и обслужване

Коментар на Десислава от 05.02.2017 за престой 04-02-2017 - 08-02-2017

Хотел с добра база и до тук.Непочистен сняг пред входа с падащи късове лед от покрива.НИКАКЪВ паркинг/коментар от управителката:да ви нарисувам паркоместа ли искате?/.В СПА центъра всичко е платено, в т.ч. халатите, за което сте уведомени чрез написана цена на листче натикано в ръката.Огромни опашки за храна в ресторант, който няма капацитета да побере гостите на хотела. При опит да се оплачеш и да търсиш правата си следва грубо, обидно, цинично отношение от страна на управителката, която заявява в прав текст:не сте нито първите, нито последните дето се оплакват, пийте едно и ще ви мине/сигурно от опит го знае/.Жалък опит на случайни хора да правят туризъм!

Нещо се обърка!
Нещо се обърка!

Внимание: Отговорите и коментарите на сайта visit.BG са под редакторски контрол. Като отговор можете да изразите своето мнение относно коментара, който е публикуван по-горе. Ако искате да изразите изцяло Ваше мнение за обекта, моля използвайте линка "Добави коментар"!
Всеки, който отговаря на коментарите се съгласява изрично с нашата Политика за лични данни

Много лошо отношение на персонала

Коментар на Бургаска група от 03.02.2017 за престой 29-01-2017 - 04-02-2017

Падна голямо количество лед и сняг върху колата ми и я потроши доста сериозно.Обърнах се към управителя на хотела и тя категорично отказа каквото и да било съдействие пък да не говорим за обезщетение.Аз не съм виновен,че не са си обезопасили периметъра около хотела.Ами ако от там минаваше човек?

Нещо се обърка!
Нещо се обърка!

Внимание: Отговорите и коментарите на сайта visit.BG са под редакторски контрол. Като отговор можете да изразите своето мнение относно коментара, който е публикуван по-горе. Ако искате да изразите изцяло Ваше мнение за обекта, моля използвайте линка "Добави коментар"!
Всеки, който отговаря на коментарите се съгласява изрично с нашата Политика за лични данни

Разочаровани

Коментар на Валя Манолова от 03.09.2016 за престой 28-08-2016 - 02-09-2016

Посетихме хотела със семейството ми - четирима възрастни с три малки деца. Започваме с посрещането - пристигаме в неделя 28.08.2016г. по-късно следобяд и ни посреща някакъв човек ( никак незаинтересован), който в последствие разбираме, че е параджия. Той, видимо подразнен, разведе съпруга ми из основните части на хотела. След като се настанихме, разбрахме, че упоменатия дори в сайта им утопляем вътрешен басейн е ледено студен. (Обяснението - не е затоплен, защото за пет човека не си струвало). Това помрачи настроението ни, но пък получихме компенсация - ползване на джакузи (което сами може да се досетите не задоволи никак децата). В стаите нямаше wi-fi (което може би и да не беше такъв проблем, ако имаше в лоби бара - но не.). Боулинга не работеше, за дарца казаха че може би нямало стрелички (което така и не провериха), кабелната в стаите забиваше и имаше канал, два в най- добрия случай. За билярда не посмях и да питам. Стаите бяха големи, но неуютни. Имаше кухненски бокс без всякакъв смисъл, тъй като не бе оборудван с посуда и на практика котлон и абсорбатор не се ползват. СПА център да си кажем нямаше работещ, защото масажисти нямаше, а сауната ни я пускаха ако си поискаме (което пък е добре). Детския кът беше стая с изпочупени играчки, студен и доста неуютен. Хотелската база е доста голяма и има потенциал, но не сме случили сезона. Персоналът на лоби бара и ресторанта е прекрасен, но на рецепцията за съжаление имат още много какво да учат в отношението си към гостите. След като звъняхме поне пет пъти на рецепция за детайли по резервацията ни, как пък един път не предупредиха, че басейна е студен или че боулинга не работи, или че рутера нещо давал проблеми - не, не сметнаха за нужно. Единственото много приятно нещо в хотела бяха готвачките, много мили жени, много добре се справиха със заръчаните от нас ястия ( бяхме сами и си избирахме меню за следващия ден). Но никога не бих повторила престоя си в хотела, както и не бих препоръчала хотела на приятели, особено по времето в което се случи ние да сме гости. Не е за четирите звезди. Много сме разочаровани.

Нещо се обърка!
Нещо се обърка!

Внимание: Отговорите и коментарите на сайта visit.BG са под редакторски контрол. Като отговор можете да изразите своето мнение относно коментара, който е публикуван по-горе. Ако искате да изразите изцяло Ваше мнение за обекта, моля използвайте линка "Добави коментар"!
Всеки, който отговаря на коментарите се съгласява изрично с нашата Политика за лични данни

:)

Коментар на Симеонова от 06.03.2016 за престой 29-02-2016 - 05-03-2016

Благодаря за прекрасната почивка!

Нещо се обърка!
Нещо се обърка!

Внимание: Отговорите и коментарите на сайта visit.BG са под редакторски контрол. Като отговор можете да изразите своето мнение относно коментара, който е публикуван по-горе. Ако искате да изразите изцяло Ваше мнение за обекта, моля използвайте линка "Добави коментар"!
Всеки, който отговаря на коментарите се съгласява изрично с нашата Политика за лични данни

Добра база, лошо изпълнение

Коментар на Виолета от 18.01.2016 за престой 30-12-2015 - 02-01-2016

Посетихме хотела покрай НГ 2016. Базата е доста добра, хотелът е разположен на високо и тихо място, стаите са просторни и топли, природата е страхотна. Нямаме забележки за чистота и обслужване. Храната в ресторанта беше еднообразна а Новогодишната вечеря оскъдна (задължително бяхме платили по 100 лева на човек), доста закъсняла и крайно неподходяща за мястото на хотела (Родопите). Основното ястие беше сервирано след 23:00 часа и преди това ни беше отказано да поръчаме храна от менюто на ресторанта. За първи път ни се случи да останем гладни в навечерието на НГ. Тръгнахме си от ресторанта в 1:00 и все още не беше сервиран десертът, като ни казаха, че ще го сервират по-късно. В самия ресторант беше много студено и въпреки хубавия интериор, не беше приятно. На НГ се наложи да чакаме повече от два часа за ютия (явно имаха само една или две бройки) и съответно закъсняхме за вечерята. От развлеченията работеше само лоби барът, СПА центърът беше платен преди 16:00ч. Скай барът и боулинг залата не работеха.

Нещо се обърка!
Нещо се обърка!

Внимание: Отговорите и коментарите на сайта visit.BG са под редакторски контрол. Като отговор можете да изразите своето мнение относно коментара, който е публикуван по-горе. Ако искате да изразите изцяло Ваше мнение за обекта, моля използвайте линка "Добави коментар"!
Всеки, който отговаря на коментарите се съгласява изрично с нашата Политика за лични данни

Великденски празници

Коментар на Марина Борисова от 01.05.2011 за престой 22.4.2011 - 24.4.2011

Изключително доволни сме от тридневната ни семейна великденска почивка. Хотела има абсолютно всички удобства. Персоналът е много любезен и спокоен.Стаите са чисти с нови мебели с всички удобства + бели чехли за еднократна употреба !!!, халатите и кърпите се сменят всеки ден. Басейнът е потходящ и за малки деца. Има и боулинг.
А въздухът и гледките от хотела са неописуеми. Страхотно място.

Нещо се обърка!
Нещо се обърка!

Внимание: Отговорите и коментарите на сайта visit.BG са под редакторски контрол. Като отговор можете да изразите своето мнение относно коментара, който е публикуван по-горе. Ако искате да изразите изцяло Ваше мнение за обекта, моля използвайте линка "Добави коментар"!
Всеки, който отговаря на коментарите се съгласява изрично с нашата Политика за лични данни