ОЦЕНКА: 4.33 / 5 от 37
Прекарахме един хубав уикенд. Времето не ни попречи да се разходим из селото и да видим забележителностите. СПА центъра е прекрасен, басейна, джакузи чисти, храната вкусна. И.... все пак винаги има какво да се желае. Продължавайте напред и се усъвършенствайте. Изказваме благодарности към Цвети за вниманието лично към нас и на целия персонал за любезното отношение. Пожелаваме ви успехи!
Спокойно място
Коментар на Даринка Петкова Петкова от 10.08.2022 за престой 07-08-2022 - 09-08-2022
За първи път почивахме в този хотел,но сме много доволни! Млад колектив работи в хотела и много се стараят.Не се натрапват,а незабелязано си вършат работата. Всеки ден се сменят хавлиите,почистват се стаите..Обслужването в ресторанта също е на ниво.Храната е разнообразна и хубава.Браво на ръководството на хотела! Ще го посетим отново!
Мнение
Коментар на Христина Щерева Щерева от 04.05.2021 за престой 30-04-2021 - 03-05-2021
Често посещаваме хотела.Но този път ми направи силно впечатление голямото разнообразие на храна,чистота и отличните мерки взети за вируса.Продължавайте все така! Групата от Пловдив и Благоевград ви желае още по-големи успехи!Бъдете Здрави!
Добавен на 31 Май 2021 В 09:21: от Хотел Аспа Вила
· Благодарим Ви за сърдечните пожелания ! Ще ви очакваме пак да бъдите наши гости!
Престой със смесени чувства
Коментар на Росица Ранчинска от 31.07.2020 за престой 26-07-2020 - 26-07-2020
За първи път посещавам хотела, след като доста време търсих подходящо място в планински район с топла минерална вода. Не че в България са малко, не че не съм ходила на много места, но търсих непознато място. Цената ме устройваше, направих по телефона резервация за самостоятелен престой, стегнах багажа и в неделя потеглих. Имайки предвид, че настаняването е след 14 часа, пресметнах времето за път и пристигнах в 15.20 часа. Рецепционистката ме уведоми без щграм притеснение, че стаята ми не е готова, защото предишните обитатели не са напуснали още.Леко кипнах и обясних, че аз съм си направила сметката да спазя техните изисквания и те да бъдат така добри да спазят своите. Беше ми представен довод, че те не били виновни, че клиентите им не напускат стаите до 12 часа-чукали по вратите, звъняли им, подканвали ги, но те, клиентите, въобще не реагирали!!! Това че е вярно, вярно е, видях ги край басейна в 16 часа да си хапват и пийват и идея за напускане да нямат. Но какво ли би станало, ако бе въведена практиката overcharging -да видим тогава дали клиентът ще стои 4 часа повече на басейна, ако трябва да плати 50% extra на една нощувка на стая. Но това явно не минава през ума на мениджмънта на хотела и като няма санкции-защо да не си удължиш почивката без пари?! Както и да е, след един бонус сок и 20 минути чакане ме настаниха. Но не приемам отговор "Ние не сме виновни, те клиентите..."! Като цяло хотелът ми хареса-приятни стаи, чисто, под матраците нямаше инсекти (имам фобия от дървеници), можеха да се постараят повече с аксесоарите в банята, само един течен сапун, шампоан и душ гел не са достатъчни, все пак това е спа хотел, имаше халати, сешоар, сушилка поради липса на балкон, нямаше обаче комарници, а комари не липсваха. Мебелите очевидно бяха от началото на хотела, но бяха запазени, поне в моята стая. Фоайето и пространството около хотела бяха направени с хубав гранитогрес, очевидно е избран от хора с чувство за естетика. Същото важи и за мебелите там. Храната в ресторанта също беше добра, на блок маса, вкусна и относително разнообразна. Но ....стигаме до неприятната част-кой болен мозък сложи гладки теракотни плочки около басейна и джакузито, които са подходящи за коридор и хол в апартамент? Лесни за почистване (в интерес на персонала) и опасни за клиентите. Джакузито няма парапет, стъпалата са високи и влизането и излизането е повече от опасно. Опасността се потвърди-при излизане от джакузито паднах и лошо си ударих главата. И в момента страдам от това падане, тъй като имам хематоми по тялото и отекло око. Слава богу, не счупих нищо. Та въпросът ми е-на промоция ли закупиха плочките или са направили услуга някому да му ги изкупят? Както и да е, около басейна е опасно и препоръчвам огромно внимание. Аз ако бях адвокат или имах близък адвокат, бих ги осъдила, но не ми се занимава сега с това, а и да плащам на адвокати. Въобще хотелът има голям късмет! Да добавя, че басейнът няма спасител, който надали би влязал в ролята си на такъв, но поне щеше да следи да няма скачане на деца в басейна. Но не би-деца се мяткаха във водата сред къпещите се и беше много неприятно. А аз ще се замисля дали да повторя там!
Хотел и обслужване!
Коментар на Николай от 18.08.2019 за престой 14-08-2019 - 16-08-2019
Хотелът е много добър, стаите и баните са просторни и удобни. Персоналът е млад и се старае, но организацията явно не се получава. Не е нормално гости на хотела да чакат 20 мин., за да ги забележат и евентуално да им донесат менюто... Закуската е слаба - едно сладко, един вид салам... и това за хотел с три звезди и достатъчно високи цени!
много добро място за почивка
Коментар на Катерина от 12.08.2019 за престой 01-08-2019 - 05-08-2019
Прекарахме много приятна почивка. Стаята беше голяма и просторна и имаше тераса, с гледка към гората. Басейна и джакузито бяха чисти и топли, имаше шезлонги и чадъри за всички. Храната и обслужването в ресторанта бяха на ниво. Определено сме доволни и ще отидем отново!
РАЗОЧАРОВАНИЕ
Коментар на PETROV от 07.01.2017 за престой 30-12-2016 - 02-01-2017
Хотелът изобщо не отговаря на обявените 3 звезди , а ресторантът 2 звезди. Цените са високи като за категория 4 звезди. Бяхме за Нова Година с пакет за 3 дни и за двама човека платихме 956 лв. Нямаше разнообразие в предлаганата храна -през трите дни вечерите и закуските бяха едни и същи, а третата вечер се предлагаше храна останала от Новогодишната вечер. За закуска не се предлагаше прясно мляко. Имаше два вида колбаси. Първата вечер поръчахме наливно вино, което се оказа вкиснало. Включената в пакета храната не ни харесваше и посещавахме друг ресторант в съседство, където качеството на храната и цените бяха много по-добри. Стаята ни беше на петия етаж и сутрин нямаше топла вода. В стаята имаше кана за топла вода, но нямаше чаши. В стремежа си да печели колкото се може повече, собственичката допусна цял автобус с руснаци в СПА центъра и гостите на хотела не можеха да го ползват. Гости на хотела бяха и чужденци, които също се възмущаваха от предлаганите услуги. Единственото хубаво нещо е минералната вода и басейна, но през зимата за да стигнеш до него е рисковано, защото пътеките са заледени и не е помислено за обезопасяване. Съжалявам за избора си да посрещнем в този хотел Новата Година и дано други да не се лъжат.
Разочарование
Коментар на Любенов от 04.01.2017 за престой 30.12.2016 - 01.01.2017
Имахме закупен пакет 3 нощувки закуски и вечери. В офертата фигурираше и брънч оказа се че можеш да получиш само чай.За трите вечери храната беше една и съща .Като след новогодишната нощ се сервираше това което е останало.Асансиорът друсаше като че ли ще пропадне.На 5 ет да имаш топла вода си чист късмет.Няма место за паркиране .Предлагането е като за 2 звезди а цената е като за 4 или 5 звезден хотел.За разлика от клиентите собственичката се разкарва самодоволна от печалбата с едно кученце.За три дни 2 семества или 4 човека сме оставили 2000 лв а се хранехме в съседния ресторант.Били сме в 5 хотела в региона няма по лош хотел от този.
Разочарование
Коментар на Ваня от 03.01.2017 за престой 29-12-2016 - 01-01-2017
Хотелът е средно ниво. Ресторанта предлагаше 3 /три/ дни почти една и съща храна, може би това което беше останало от Нова Година . Също така, имаше така наречения -Брънч - но само - Чай предлагаха, нищо друго като храна или сладкиши, липсваха. За сведение-Брънч е английска дума, съставена от две думи - Закуска и обяд -на английски и означава сервиране на храна и напитки Между часовете 11-14 ч. /закуската и обяда/. Собственичката не е любезна и се държи предизвикателно с гостите. Оценяваме престоя си , не много приятен.
Не особено приятно преживяване
Коментар на Разочарован гост от 17.06.2016 за престой 14-05-2016 - 16-05-2016
Очаквах много повече. Храната в ресторанта е на много ниско ниво, а цените са високи. След първата вечен отидохме да ядем в съседство, където и обслужването, и качеството на храната, и цените, бяха много по-добри. Предложената закуска на блок маса е съставена от 5 - 6 продукта с много ниско качество. На 15-ти вечерта имаше сватба, която продължи както беше обявено до 23 часа, но малко по-късно някакви индивиди от селото решиха да празнуват рожден ден, придружена с жива музика, викове и търчане по коридорите, от което се тресеше целият хотел. Изпълненията спряха след един през нощта, след като заявихме, че ще си тръгнем предварително. Обзавеждането в стаите е старо и износено. Телевизорът е поне на 20 години, а дистанционното беше облепено с тиксо. Качеството на каналите беше много лошо. Банята е звукоизолирана, което е плюс, но неприятна и износена, а душът заплашваше да се откърти от стената. Няма преграда или завеса и като се къпеш, къпеш и цялата баня, а в средата се образува локва, която добре че има накъде да изтече. Първата сутрин нямаше топла вода, по-късно разбрахме от една намусена рецепционистка, че трябвало да я оставим да се изтече. На другата сутрин станах в 6:30, пуснах са си тече и пак си легнах и към осем вече беше хладка към топла... Паркингът е малък и няма места за всички коли. Обслужването е спорно. Попитахме на рецепцията работи ли лифтът за хижа Безбог, казаха ни, че работел, но като се качихме се оказа, че бил в профилактика и то от поне седмица.
РАЗОЧАРОВАНИЕ
Коментар на Katya Encheva от 03.08.2015 за престой 30-07-2015 - 02-08-2015
Реалността, в която попаднахме, нямаше нищо общо с офертата на хотела. Единственото положително е топлата минерална вода. И с това хубавите неща свършват. Настанихме се в един от най горещите дни и за наше "щастие" се оказа че в стаята няма климатик, както беше обявено в офертата, защото не била с южно изложение, буквално ще цитирам администраторката " не я напича слънцето". В банята няма никакви завеси за душа, влезеш ли за душ вода хвърчи навсякъде и ако не си умрял от горещината в стаята, спокойно можеш да се пребиеш на мокрите хлъзгави плочки в банята. Обслужването на стаята се изчерпва с поставяне на тоал.хартия. Ако и това не е достатъчно за ликвидиране на гостите, цените в ресторанта спокойно могат да го свършат. Нивото на обслужване и качеството на храната са много далеч от цените, които трябва да платите. Изгледа към циганската махала и 24 часовите музикални изпълнения идващи оттам оформят цялостната картинка. Никога не бихме повторили да отидем отново в този хотел.
Спа уикенд
Коментар на М.Великова от 27.06.2015 за престой 28-05-2015 - 29-05-2015
Престоят ни беше кратък, но приятен. Персоналът бе любезен, с вежливо отношение и гостоприемен. Обслужването е отлично и на рецепция и в ресторанта. Хората са внимателни. Храната в ресторанта е вкусна. Добърските баби със своята програма създадоха настроение на гостите
коментар
Коментар на Ginka Georgieva от 31.03.2015 за престой 20.03. - 31.03
Базата е чудесна.Басейните са топли а джакузито е още по-топло.Стайте са прилични.Ресторанта е скъп, и не готвят добре,обслужването в ресторанта беше чудесно, персоналът е много приятен,Закуската- много много бедна.
Разочарование...
Коментар на klient na Hotela от 30.09.2014 за престой 01-09-2014 - 10-09-2014
Хотелът изобщо не съответства на обявените 3 звезди! Били сме в далеч по-добри хотели с 3 звезди!!!Без да ги степенувам като важност, просто изброявам отделни пунктове:в ресторанта е много студено и по стаите,цените , а и не само - като цяло - изключително и неоправдано високи!;С две думи, бяхме доста разочаровани от това, което получихме срещу очакванията за 3 звезди и цените, при които работят!!!... И не, не ни мислете за прекалено взискателни, защото не бяхме единствените, които споделиха това мнение за нещата там. Да, били сме тук-там и имаме база за сравнение и виждане по въпроса. Не бихме препоръчали хотела на други... :(
Приятно изненадани!Браво!
Коментар на Tsvetan Vetskov от 29.09.2014 за престой 26-09-2014 - 28-09-2014
Случайно се озовахме в този регион, но определено пак ще се върнем.Много тихо, красиво и уютно място.В ресторанта работеше голяма камина, до която с удовослтвие се настанихме.Персонала е мил и усложлив а храната е супер!Има външен топъл минерален басейн. Чист хотел с големи стаи.
Отзив
Коментар на Диана Гърева от 19.06.2023 за престой 16-06-2023 - 18-06-2023