ОЦЕНКА: 4.64 / 5 от 72
Здравейте, Тъй като нашето семейство е силно свързано с това място, не бихме искали да останем безразлични към безумията, които го унищожават ! Надявам се постът ми да бъде прочетен от хората, истински интересуващи се от просперитета на този хотел, като не искам да критикувам, а да ги запозная с реалната ситуация и случващото се там. И така, семейството ми посещава хотела от близо 7-8 години с малки прекъсвания по време на пандемията и точно поради тази причина си позволявам да споделя мнение. Първият път беше незабравим! Хотелът - чист и приветлив, момичето на рецепция- услужливо и мило! Храната, включена в пакета - на топ ниво! Спомням си, че продуктите бяха отбрани, изобилие и разнообразие на закуска - ще загубя доста време, за да опиша какво имаше! Обслужването в ресторанта - с бели ръкавици, без фамилиарничене, без коментари зад гърба на клиентите, без фалшиви усмивки и махленски подвиквания от страна на сервитьорите /помежду им/. Изключително сърдечен, отзивчив, адекватен и усмихнат персонал. Само суперлативи за спа-центъра! Стаите не са супер лукс, но е приятно и чисто. Най-много ни харесва това, че въпреки изключително пълния хотел, не се усеща присъствието на много хора. Напротив, навсякъде цари тишина, спокойствие, уют. С течение на годините започнахме да забелязваме как малко по малко качеството на обслужване спада. Дреболии на пръв поглед, но когато си ги получавал, а вече не е така, прави впечатление. Но тазгодишното ни пребиваване беше под всякаква критика. Силно се надявам да не звуча прекалено превзето, но тъй като това е нашето любимо място и трудно ще се откажем от него, то ни е болно да гледаме как се превръща в посредствен хотел с високи цени и ниско качество на предлаганата услуга. Не държа да ме обслужват с бели ръкавици,в никакъв случай, но когато си вдигнал летвата толкова високо, всеки спад прави впечатление! Занижено обслужване от страна на персонала в ресторанта. Сервитьорът вземаше поръчка, когато му звънна телефонът и....той се отдалечи, за да говори, като остави клиентите в недоумение! Аз също не повярвах на очите си. В последствие част от поръчката ни беше забравена, а друга част - занесена на съседната маса. Когато се сетиха, че не сме я получили, а хората от съседната маса се обадиха, че не е тяхна, взеха я от там и я прехвърлиха на нашата маса - за съжаление вече изстинала, а доколкото и синът ми сподели в последствие - опитана от хората на чиято маса била занесена:), забавно, нали?! И недопустимо! Сметката я чакахме дълго време,просто тази вечер беше абсурдна, въпреки, че имаше 5 заети маси, обслужвани от двама сервитьори! Кулминацията беше на следващия ден. Обикновено преди да напуснем хотела, ползваме спа-центъра - включено е в цената на нощувката/ ВВ/ - 190 лв за двойна стая! Останахме изненадани, като ни казаха, че спа-центърът е в планиран ремонт! т.е. ние няма да можем да ползваме услугата, въпреки, че напускането на хотела е до 12ч.! Наистина останахме безмълвни! На рецепция ни обясниха как е трябвало да ни предупредят при резервация или настаняване и как момичето на рецепция е било в отпуск и не е знаело за ремонта! Тя не се държеше адекватно, с грижа към клиента, а само се оправдаваше като ученичка, като че ли нас ни интересува . Естествено управителя го нямаше /в 10 часа!/ ! За съжаление не ни предупредиха за предстоящия ремонт на спа-центъра, но пък за сметка на това си платихме пълната сума за престоя. Няма политика за лоялни клиенти. В залата за билярд се допускат деца, които за съжаление чупят и рушат, удрят щеките в тавана и какво ли още не...Безконтролно! След всичко това искам да споделя, че храната е много вкусна - имам предвид тази храна, която си поръчваме на обяд и вечеря и се заплаща извън пакета. Адмирации за шеф-готвача ! Закуската не е нищо особено и няма нищо общо с първата година, когато сме ходили, но пък е достатъчна. Добри думи заслужава и персоналът, който се грижи за хигиената, въпреки, че понякога халатите не достигат / но това не зависи от тях все пак.../. Всъщност имам чувството, че персоналът не достига, а тези, които са останали, са се взели твърде " на сериозно" и те гледат някак си отвисоко. Та, уважаеми г-н Собственик/Управител, с този пост искам само да Ви запозная с настоящата ситуация в хотела Ви. Оказа се, че мнението не е само наше, а и на хора, с които се срещаме и по други хотели. Те споделят същото мнение. Наистина искам отново да посещаваме хотела Ви и да се наслаждаваме на приятните изживявания на това прекрасно място, особено след ремонта на басейна! И наистина се надявам да промените някои неща. Мога само да споделя, че приблизително за същата цена, като включвам и това, което плащаме за вечеря при Вас, /HB/ почивахме в "Катарино" и бяхме възхитени не само от храна, но и от обслужване, от управителя, който непрекъснато мотивираше персонала с усмивка! От персонала, който работеше като добре смазана машина и многото безплатни екстри - анимация, походи, игри, комплименти и политика за лоялност към клиентите. Не е трудно да се погледне в интернет и смело мога да кажа, че всичко публикувано в сайта им е истина... Силно се надявам, че няма да останем разочаровани от следващото ни посещение при Вас, защото такова ще има. Поздрави, сем.Стоянови
Бих идвала винаги когато мога
Коментар на Neli Vasileva от 06.01.2022 за престой 30-12-2021 - 05-01-2022
Прекрасен хотел.Любезен персонал.Чистота и невероятво СПА.Храната в ресторанта беше на най-високо ниво и винаги вкусна.Сервитьорите са изключително любезни.Обслужването беше бързо, дори при пълен ресторант.Блокмасата на закуска беше винаги претрупана с вкусни и пресни-свежи продукти.Непрекъснато се проверяваше дали вещо не е свършило.Пиколото беше много любезно и си предлагаше услугите винаги, дори и да нямаше нужда.Единственото, което не ми хареса беше, че като пристигнахме на 30.12 рецепционистката ни държа 10 минути прави пред нея без да си вдигне главата, която беше заровила в тефтер или книга. И въпреки това бих дошла отново.
отзив
Коментар на слава от 09.04.2018 за престой 01-04-2018 - 05-04-2018
Бяхме гости на хотела за пет дни. Красива природа,обстановката е хубава, СПА- центъра приятен, чист с медицински и спа-терапии. Храната за обяд и вечеря, както и в менюто- прекрасно приготвена и качествена, обстановката и чистотата в стаите- на ниво За да бъде престоя перфектен пречеха две неща. На първо място бяхме настанени/като за първи път гости на хотела, в стая де лукс,която бяхме резервирали/ над кухненските помещения- АД!- шум от викове, кикот, тракане на съдове, в допълнение прекрасна аспирация и миризма на храна- това от 7ч сутрин до 12,00 вечер, Попитах учтиво на рецепция, как е възможно такива стаи да се водят де лукс....любезно ми се извиниха, като ясно ми дадоха да разбера, че се знае за проблема....но като хора, които държат на реномето на хотела, никой не пожела да помисли по какъв начин да компенсират този гаф, който явно си върви в годините и е прието, ако гостите не направят скандал, пък ще им се извинят и живота продължава. В крайна сметка бяхме на почивка, но се върнахме недоспали...На второ място- закуската- на абсолютен минимум и нямаща нищо общо с доброто качество на останалата храна от менюто или сет менютата. Едната сутрин ролето, което беше сервирано беше на границата на вмирисване, и всяко нещо, от скромното количество табли,което свърши се допълва само първия половин час от закуската, от 9,00 до 10,00 са остатъци- който бързал, хванал. Моля, критиката да бъде приета като градивна, защото това е целта на даденото от мен мнение. Многото е постигнато, малкото е останало, за да си тръгне гостът доволен и да желае да се върне отново.
Релакс почивка
Коментар на сем. Костови от 17.06.2017 за престой 12-06-2017 - 16-06-2017
Доволни сме от всичко. Прекрасно местоположение. Сърдечни благодарности към всички работещи в хотела. Добро обслужване, усмихнат персонал, вкусно приготвена храна, СПА център / без забележки/, момичетата от о-в Бали чудо на природата. Пожелаваме на всички здраве и винаги да са такива каквито ги видяхме и успех в живота.
Добра организация, изключително слаба кухня
Коментар на Свепол от 12.06.2017 за престой 09-06-2017 - 10-06-2017
Проведохме събитие в хотела. Организацията по настаняването беше добра. Кухнята провали всички първоначални впечатления. Студени, безвкусни ястия излизат със закъснение при положения, че всичко беше заявено и уточнено седмици преди това. В крайна сметка половината от заявеното меню не беше сервирано заради развалена фурна.... Непрофесионално отношение на персонала в ресторанта. Трябва сериозно да се замислят върху това.
Семейство с едно дете
Коментар на Георги от 13.05.2016 за престой 05.06.2016 - 07.05.2016
За първи път посещаваме хотела, останахме с много добри впечатления, приятен,чист и добро обслужване на персонала. Ако е възможно малко да се пипнат цените в ресторанта височки са , това си личи и от коментарите иначе обслужването и храната са на ниво. Препоръчали сме го вече на приятели. Успешен ден на целия екип .
В потрес от х-л Калиста
Коментар на Дарина Маркова от 07.03.2016 за престой 03-03-2016 - 06-03-2016
От 12години активно почиваме целогодишно в България в СПА хотели,за първи път мога да кажа НИКОГА НЯМА ДА ПОВТОРЯ В ТОЗИ ХОТЕЛ! Първо бяхме посрещнати от нацупена рецепционистка с троснатия въпрос- Били ли сте наши гости!?Ако си мислите че след отрицателният ни отговор е последвало любезно обяснение на какво можем да се насладим в този хотел ....просто се лъжете!Влизайки в стаята ,бяхме блъснати от миризма на цигарен дим,въпреки че имаше табели навсякъде че не се пуши!?Четири дена стаята не можа да се проветри,можете да си представите какво изпитание за непушачи е било да се спи там!А върхът на всичко беше ,че до шезлонг и СПА беше истинско приключение да се добереш!При пълен хотел на 100% в празничните дни ,бяха пускани и външни хора до СПА-то!?Значи ние плащаме по 120лв на човек на ден и още толкова в измисленият им ресторант и не можем да се доберем до шезлонг и релакс зона,а хитрите Старозагорци пристигаха на тумби семейно и срещу 20лв на човек заемаха всичко в СПА-то!?Е то бива лакомия за печалба ,ама чак така не бива!Главното занимание на рецепционистката беше да си рови фейсбука,нямаше да ми направи впечатление ,ако дъщеря ми не ме беше попитала- Не е ли забранена на работното място!?А аз чакам да ми се усмихват и питат - Как сте!?На изпроводяк бях запитана ползвала ли съм нещо от мини бара и да изчакам заверка от длъжностно лице за отрицателният си отговор,след което бях изпратена буквално с думите- Може да си ходите вече!!!! Нямаше -Благодарим че ни посетихте ,заповядайте пак и т.н.!???!!!!! Такова чудо ми се случва за първи път за толкова години! Почувствах се като най-нежелания гост на този хотел!!! На всички приятели ,които ме питат как сме прекарали разказвам с пълни подробности! Никога няма да препоръчам тази дестинация на когото и да било!Това е единственото място на което няма да повторя !
мнение за хотел Калиста
Коментар на Георги Кръстев от 22.06.2015 за престой 21-06-2015 - 22-06-2015
посетихме хотела на 21 юни 2015 г. от спа центъра като цяло сме доволни. Проблема е в ресторанта, безбожно високи цени. Бутилка Бъпгарско вино най евтиното 36 лв както и всичко останало.Решили сме следващия път да вечеряме извън хотела?
Предимно доволни
Коментар на Васил Дишев от 23.04.2015 за престой 27-02-2015 - 03-03-2015
Успяхме да резервираме стая в последния момент, тъй като хотелът беше пълен за празниците. Като цяло сме доволни. Спа центърът и басейнът са добри, персоналът им - също. Двойната делукс стая, която ползвахме е приятна, с тераса и гледка към парка. Единственото неудобство беше, че за целия ни престой не ни смениха халатите за баня (кърпите се сменяха всеки ден), а все пак времето не беше достатъчно топло, за да могат да изсъхнат. Цените в ресторанта са твърде високи за качеството, което се предлага, но така или иначе - нямаше алтернатива. Все пак - може да се каже, че сме доволни и през този уикенд отново ще посетим хотел Калиста.
Добавен на 17 Май 2016 В 20:20: от кака
· Ще посетите, ама друг път.
5 безметежни дни в спа хотел Калиста
Коментар на Валентина от 27.02.2015 за престой 22.02.2015 - 27.02.015
очаровани сме от нивото на обслужване и от обстановката . Хотелът е просторен ,стаите са големи ,топли и чисти , а спа центъра е фантастичен . има едно момиче Ваня прави страхотни масажи. Горещо препоръчвам процедурата : пилинг с копринена ръкавица и цялостен масаж с пяна - едно неповторимо изживяване. Ние бяхме с предплатено меню , беше много вкусно и обилно. Погледнахме и менюто за храна и напитки , цените са високи . със сигурност ще се възползваме от офертите на този чудесен хотел .
Семейство с малки деца
Коментар на Неделчева от 05.05.2014 за престой 30-04-2014 - 03-05-2014
Бих желала да благодаря на целият персонал на Хотел Калиста за вниманието и търпениято с което ни посрещанаха и изтърпяха нашите палавници вилнеещи из целия хотел. Изключително високо ниво на предлаганите услуги и съответно на висока цена(няма как да стане по друг начин). Надяваме се да бъдем ваши гости отново.
Адски скъпо
Коментар на Petko Bocharov от 12.04.2014 за престой 09-04-2014 - 10-04-2014
Много високи цени,неприветлив персонал,много сме разочаривани!!!
почивка в Спа Хотел Калиста
Коментар на Надежда Лазарова от 14.11.2013 за престой 10.11.2013 - 14.11.2013
Прекрасен хотел,с много високо ниво на обслужване,изключителен спа център и вътрешен басейн,храната беше разнообразна и много вкусна.Не усетихме ,колко бързо изминаха 4 невероятни дни!
относно цените
Коментар на valentin dimitrov от 02.09.2013 за престой 31 08 2013 - 01 09 2013
Спа центар много добър.Цените във водният бар са много високи.Добре е да се постави галон с минерална вода в спато.внимавайте в ресторанта,бутилка вино от 6 лева в метро струва 28 лева.
Сватбата ни
Коментар на Христина от 18.06.2013 за престой 09.06.2013 -
Мили хора управляващи този хотел - не става така в този бизнес - говорите само за пари ,а качеството ...????? За да си тръгне доволен КЛИЕНТА от вашия комплекс трябва да поработите върху отношението си към НЕГОВО ВЕЛИЧЕСТВО . Трябваше да положите още малко професионализъм и усилия за да направите празника ни незабравим , кое беше трудно ? - да си окосите тревата, - да съдействате на фирмата , която украсяваше събитието ни за да не ни съсипете идеята за празничност, - да си сложите осветление на терасата , за да не се чувстваме като аборигени , - да дадете прозрачност на ценообразуването и отчетността на събитието ни . -и за немалката сума която изсипахме - да бяхте положили усилие да украсите стаята на нашите МЛАДОЖЕНЦИ ей така за тразкош поне една кошница с плодове - а да не питам къде отидоха нашите , които донесохме ??? МНОГО СМЕ РАЗОЧАРОВАНИ и няма да ви препоръчаме на никой от нашите приятели . Пребройте си звездите и махнете половината от тях ....
Четиво за собственика или за този, на когото му пука за това мяс
Коментар на семейство Стоянови от 09.08.2022 за престой 29-07-2022 - 01-08-2022