ОЦЕНКА: 4.14 / 5 от 63
За първа година почиваме в този хотел и останахме доволни. Още с пристигането си бяхме посрещнати много приветливо от рецепцията на Магнолии-2 и от управителката г-жа Албена Йорданова. По време на престоя ни целия персонала от хотела, от ресторанта, от барчетата, както и от бара на плажа ни обслужваха с нужното внимание и професионално. Всеки ден бяхме посрещани с "добро утро" или "добър ден". Въпреки поостарялата база на хотела се поддържаше чистота навсякъде. Поздравления за главния готвач и помощниците му за вкусната храна. Поздравления и за персонала по всички барчета, които ни обслужваха без резерви. Изказваме и специални поздравления за персонала на бара на плажа, които се стремяха винаги да бъдем обслужени както трябва, въпреки че доста от чужденците роптаеха неоснователно за някои неща. Единствено за бара на плажа може да се помисли за още един вид основно меню за обяд на мястото на някоя от гарнитурите. За басейните в комплекса може да се направи малко подобрение по тревните площи и площите за шезлонгите. За кабелната телевизия трябва да се пуснат повече канали, защото са изключително малко. За аниматорите какво да кажем: МНОГО ДОБРИ и ангажиращи всички летуващи и деца и възрастни. За разлика от някои хотели анимацията беше на на доста езици: български, руски, полски, македонски, румънски/съобразени с националностите на хората, които летуват в комплекса/. Пожелаваме на ръководството на комплекса и на целия персонал да бъдат все така отговорни към работата си, за да може почиващите да остават доволни и за напред.
Добавен на 23 Май 2013 В 07:09: от Радка
· И още нещо, което забравих да пиша. Ръководството да направи всичко възможно да си запази и за следващи години хората от екипа на аниматорите. Чудесни са! Поздравления за тях!
Добавен на 23 Май 2013 В 07:06: от Радка
· Абсолютно е права г-жа Велислава с коментара си. не може само поздрава от страна на определен персонал да бъде критерий за качеството на обслужване в хотела. Много още трябва да бъде направено за да може оценката да бъде адекватна на цената на престоя ни. Да се разнообрази храната, която действително е вкусна/но я представете си, че се смени готвача?-не се знае дали ще бъде вече вкусна/, да се включат в менюто повече закуски направени на място-не само бухтички и яйца, да се правят повече вечерни ястия, да се разнообрази обяда и на бара на плажа. За хигиената трябва още много да се работи в хотела, около басейна и особено на плажа. Имам чувството, че персонала има доброто желание да работи в полза на почиващите, но нещо куца в ръководството/вероятно липсата на парични средства не позволява в този хотел нещата да бъдат на нивото, което трябва да отговаря на цените, които плащаме.
Добавен на 16 Април 2013 В 16:11: от Велислава
· Т.нар "управителка" е главната рецепционистка, управителката е друга госпожа, която доста по-рядко се показва на клиентите. Безспорно персоналът е на ниво, много учтиви са навсякъде. И как иначе, като доплатихме за всяка услуга, за която можете да се сетите- за преместване от единия в другия хотел, за сейф, за кърпи (да не говорим, че и касова бележка изобщо не получихме). Да не говорим за хигиената, че беше под всякакво ниво, разни умрели буболечки, скъсани кърпи на петна, стари чаршафи, прах... Просто не смятам, че повече ще посетя този хотел!
Добавен на 08 Април 2013 В 21:28: от Росина
· С поздрав всеки ден като Добро утро и Добър ден не може да прикрие мизерията,захабените чаршафи и хавлии,непочистването от камериерките,мръсния плаж и т.н.
Добавен на 05 Февруари 2013 В 12:06: от Соня
· Всичко това, което е описано по-горе е вярно. Искам да допълня още нещо. Да се разнообрази хубавата храна, да има по-голям асортимент от вкусните ястия, които се предлагат. И още нещо: малко бедничък е асортимента на плодовете и да не бъдат нарязани бананите, защото потъмняват пък е не хигиенно.
Добавен на 20 Септември 2012 В 07:13: от Летуващи и останали доволни
· Съгласни сме с мнението, наистина трябва българските телевизионни канали да бъдат повече, както и спортните.Персонала е много учтив и отговорен към работата си. Готвачите са наистина на ниво, но още малко трябва да бъде по-разнообразна храната, особено сутрин и вечер. За супите нямаше крутони. ЕДНО ПРЕДЛОЖЕНИЕ: да се увеличи мястото за поставяне на храните, защото става голяма опашка и при салатите и при основните ястия. Според мен има такава възможност, ако рафтовете поне тези със салатите се сложат така, че от двете страни да се минава и да се обслужват хората. Пиците, които бяха почти основно меню, особено за децата, които ги обичат много да бъдат с повече материал в тях/не тестен разбира се/
Почивката със семейството ни в хотела
Коментар на Мария Радева от 10.09.2012 за престой 29.08.2012 - 04.09.2012