× Външни мнения и коментари за хотела. Препоръчваме Ви да се доверите на мненията на нашите клиенти, които със сигурност са били гости на хотела!

Доволен клиент

Коментар на Стефан Донков от 28.08.2021 за престой 07-08-2021 - 14-08-2021

Лято 2021 в Томас Резиденс ,едно прекрасно място с прекрасен персонал..Определено сме доволни с моята съпруга от храната като цяло от свежите салати и плодове..С удовлоствие ще се върнем пак..Благодарим за приятната почивка..

Нещо се обърка!
Нещо се обърка!

Внимание: Отговорите и коментарите на сайта visit.BG са под редакторски контрол. Като отговор можете да изразите своето мнение относно коментара, който е публикуван по-горе. Ако искате да изразите изцяло Ваше мнение за обекта, моля използвайте линка "Добави коментар"!
Всеки, който отговаря на коментарите се съгласява изрично с нашата Политика за лични данни

Препоръчвам!

Коментар на Дария Николова от 31.07.2021 за престой 26-07-2021 - 30-07-2021

Спокойно място, голяма зелена площ за игра на децата и анимация, чистично, разнообразна и вкусна закуска, усмихнат и услужлив персонал - препоръчвам с две ръце. Два от дните също решихме да вечеряме в ресторанта на хотела - имаше риба, безмесни ястия,свежи салати, сладолед, за всеки по нещо :) Моето семейство си почина пълноценно в Томас Резиденс, ще посетим отново!

Нещо се обърка!
Нещо се обърка!

Внимание: Отговорите и коментарите на сайта visit.BG са под редакторски контрол. Като отговор можете да изразите своето мнение относно коментара, който е публикуван по-горе. Ако искате да изразите изцяло Ваше мнение за обекта, моля използвайте линка "Добави коментар"!
Всеки, който отговаря на коментарите се съгласява изрично с нашата Политика за лични данни

Ужасен хотел и персонал!

Коментар на Borislava Nakova от 22.07.2021 за престой 11-07-2021 - 20-07-2021

Престой за 9 нощувки в апартамент с 2 спални – две жени с 3 деца Ако искате незабравимо (в негативния смисъл) преживяване, посетете хотел Toma’s Residence! Всичко в този хотел е привидно добре, а по-голямата част от персонала е изключително неадекватен. Единствените положителни неща са близостта до плажа, добре поддържаната зелена ливада, чистият басейн и аниматорът бате Янко, който получава 5 звезди. На третия ден бяхме готови да си тръгнем, но с 3 деца е трудно да се местиш и търсиш настаняване в последния момент. Положителните ревюта явно са писани или от близки на собствениците и персонала, или от хора, които са имали 1-3 нощувки в хотела и не са успели да се насладят на всички „екстри”. Паркинг: има привидно. Паркира се на прашен, черен път. За места се борим с плажувашите от До хотела стигнахме по един прашен и черен път. Самият „паркинг” е също такъв. Обозначен е с табелка, но на него няма свободни места. Достъп до входа на сградата, за да си разтоварим багажа няма, затова паркираме на около 150 м. от хотела, в прахоляка до едни контейнери за боклук. Взимаме по една малка чанта и отиваме на рецепцията с 3-те деца. Там привидно любезната рецепционистка ни обяснява, че те били сложили табелка за паркинга, но „нахалните” плажуващи от други места не се съобразяват с нея и спират при хотела. От хотела нямало какво повече да направят. Да сме си вземели най-необходимото и привечер, като си тръгнат нахалниците, да си преместим колата по-близо. Количка за багаж също няма в хотела. Наложи се да си влачим багажа в прахоляка. Впоследствие видяхме, че всички останали хотели на Нестинарка имат бариери на паркингите си. Вечерта пак нямаше близки места. Други гости от хотела ни посъветваха да не си ползваме колата, защото няма гаранции, че ще има къде да паркираме като се върнем. Плащахме за таксита и автобуси, когато искахме да ходим на други места. При напускането ни от хотела на 10-тия ден, колата ни беше с толкова прах, че нищо не се виждаше през прозорците и беше затисната от един „нахален” плажуващ. Имаше 15 см за маневри. От хотела, по типичен за тях маниер, вдигнаха рамене и ни казаха, че нищо не могат да направят. Добре че мина един от гостите, който не знам как успя да ни изкара колата, за което сме му много благодарни. Апартамент: Настаняваме се в апартамента (били само 2 такива и се водят най-луксозните им стаи). Нищо кой знае какво, но на пръв поглед изглеждаше добре и чисто. Не бяхме дошли за лукс. Бяха ни казали, че има кухненски бокс. Ами нямаше. Два шкафа, върху които имаше микровълнова и кана за топла вода. Каната можеше да се включи в електричеството само ако я сложим върху микровълновата, която пък трябва да е в края на шкафа. Отварям вратата на единия балкон и виждам 2 пръста прах по пода и перилата. Огромни паяци и паяжини висят отвсякъде и косми по масичката. Другият балкон беше също толкова прашен. Влизам обратно вътре и след по-внимателно вглеждане, виждам, че в стаите също има паяжини и паяци. Слизам на рецепцията да поискам почистване на терасите и стаите. Съгласиха се, но с обяснението, че понеже били до планина и дюни нямало кой знае какво да се направи за паяците. Ами има – чисти се. За 9 дни не се появи нито един нов паяк и праха беше минимален. Кой знае откога не е било чистено там. Дойдоха камериерките, а ние отидохме на вечеря. Като се върнахме, единият балкон беше почистен, но прахът на другия си стоеше. Ние го забърсахме, защото нямахме сили да се разправяме след дългото пътуване. Влизаме в банята да се къпем. Водата е или гореща или студена. Отнема доста време докато се нагласи. Тъкмо я нагласиш и решиш да превключиш на душ и се оказва, че копчето се движи с огромни усилия и батерията на стената застрашително се клати и може да се отскубне от стената. Когато най-накрая успееш да превключиш на душ, се оказва, че пак трябва да си нагласяваш водата... Междувременно самата слушалка непрекъснато се разпадаше на части и се налагаше да я сглобяваме. Възрастните криво ляво се оправихме, но как да научиш децата да се къпят с чалъми. Притеснихме се, че при това дърпане и теглене може да се наранят и да стане наводнение. В апартаментите има и 2-ра тоалетна. При отварянето на вратата и долната панта се разпадна и вратата провисна. Притеснихме се, че може да затисне децата и им забранихме да я ползват. На сутринта отидох на рецепцията да съобщя за проблемите. Щели да пратят човека от поддръжката. Човекът дойде, сглоби криво-ляво пантата на вратата и каза, че бил купил нова панта и ако тази пак се разпадне, да му се обадим да я смени. А че междувременно някой може да се нарани... това не се мисли. За клатещата се батерия каза, че нищо не можел да направи, защото хотелът бил строен възможно най-евтино и всичко е гипсокартон, и тръбите зад него не са хванати за нищо и няма как да се застопори. Т.е. само плочките на стената я държат. Ами ако от това дърпане и клатене някоя се откърти? Ние сме с деца!!! Получаваме стандартното вдигане на рамене. За слушалката на душа каза, че на другия ден щял да ни донесе нова. На другия ден чешмата в банята почти спря да тече. Михме си зъбите на душа. Отивам на рецепцията да съобщя за проблема и ми казват, че сигурно мрежичката е запушена. Да я отвия и да я почистя. Пробвах, но с голи ръце не става. Не си бях сложила водопроводен ключ в багажа. Дойде човекът от поддръжката с инструменти и каза, че той още предишния ден видял, че слабо тече, но понеже нямал инструменти, не я е оправил. Т.е. чакал е да се оплачем първо. Поне си спази обещанието и смени слушалката на душа. След 2 дни вратата се разпадна отново, но така и не я оправиха до края на престоя ни. Подпряхме вратата да не се мърда и я ползвахме отворена. Имахме пишкащ инцидент с едното дете и помолихме за подмяна на чаршафите на едното легло. Когато се прибрахме от плаж следобед, не бяха сменени. Слизам на рецепцията да припомня за чаршафите, при което ми беше казано, че не е зле да си сваля мръсните чаршафи там и камериерката щяла да ми даде нови. Междувременно дойде един човек, който искаше нови кърпи, защото тези, които му бяха оставили, имаха жълти петна. Камериерката дойде и ни в клин, ни в ръкав започна да ни се кара, че сме стъпвали на кърпите. Те били за бърсане, а не за стъпване... И резервни кърпи нямало. Поне на мен ми даде чаршафи. По средата на престоя ни дочух разговор на камериерките на стълбището. Разправяха се, че някой пускал пералнята с чаршафите на бърза програма, която само ги преплаква и е щели да ги накажат ако някой гост се оплачел от мръсни чаршафи. Мислех, че чаршафите се дават на фирма за пране. Отказах последващите смени на бельо. Леглата в стаите не са особено удобни. Пружините на матраците се усещат и някои скърцат. Възглавниците са на буци. Двете клик-клак диванчета, които се ползват като допълнителни легла, освен че са целите на петна, са и много неудобни за спане. Всички механизми и железа се усещат. Някои от комарниците не се затварят, а други изскачат от пантите при отваряне. Част от бравите на вътрешните врати не се движат и трудно се затварят. Някои врати скърцат. На втория ден си пия сутринта кафето на балкона и изведнъж започват да се чуват различни звуци от ползване на тоалетна и баня. Поглеждам към източника на звуците и виждам едни дупки на стената на нашия балкон, които се оказват отдушника за банята на съседната стая. Това е правено допълнително. Невероятно строително решение!!! Прецених, че е по-добре да си замълча, за да не се притесняват съседите като използват банята си. Оказа се, че чистенето по стаите се изразява в изхвърляне на боклука и зареждане с тоалетна хартия. На седмия ден от престоя ни изчистиха стаята за първи път и то, след като попитах камериерките през колко дни чистят стаите. Неохотно се захванаха да чистят и ми обясниха, че били 3 жени за целия хотел и не смогвали. Сигурна съм, че е така. Те правят каквото могат. Вината е на работодатели им, които очевидно искат само да експлоатират хотела, без да инвестират. Храна: Ресторантът печели първо място по еднообразна и долнокачествена храна! Не знам как успяват да се снабдят с най-нискокачествените продукти на пазара. Единствено салатите и част от плодовете имаха някакъв вкус. За първи път видях в хотел пакетчета със „Смес за мазане” вместо масло. Били сме на места и без никакви звезди, но такова нещо не съм срещала. Закуската всеки ден е една и съща. Единствената разлика са тестените неща – редуват се баница, тутманик и пържени филии. За тези, които все пак се престрашат да посетят хотела, внимавайте за косми в тях! За 9 дни, имаше 5 или 6 пъти пиле с ориз. Пилешкото беше с тежка миризма и цялото в съсирена кръв. Сякаш са ги били с тояги пилетата, а не са ги клали. Каймяните неща имаха странен розово-цикламен цвят. Каквото не се изядеше от тях, се размиваше с нещо като доматен сос и се предлагаше на вечеря като сос за спагети Болонезе. Хотелът се посещава основно от хора с малки деца и много от гостите споделяха, че се чудят какво от менюто да изберат за децата си. Миризливи сарми от консерви, недоварени ориз със зеленчуци, промити супи, таратор с прокиснало мляко, подобие на кашкавал, странно изглеждащи бъркани яйца. Три дни се борихме с управителката (изключително фалшиво любезна жена) на ресторанта да дава динята за закуска, а не за вечеря. Всички налитат на диня в горещините и после цяла нощ в тоалетната. След доста разправии, накрая взеха да я дават на обяд. Така и не разбрахме защо не може на закуска. Не получихме отговор на въпроса дали желанията на гостите им са важни за тях. Очевидно е, че не са. А като за хотел с ресторант на морето – рибата почти липсваше от менюто. За 9 дни, първата вечер имаше цаца, след 2 дни – паниран хек, и през последните 2 дни от престоя ни – осолена консервирана риба за салата. Голяма част от персонала са направо абсурдни. Един ден слизаме по стълбите. Не видяхме, че са мокри и едното дете падна. Слава богу, не се удари лошо. Камериерката мие на долната площадка. На въпроса ми „Нямате ли табели за мокър под, за да ги слагате, когато миете?” ми беше отговорено, че имали една, но къде по-напред да я слагали и затова не я слагат. Забравих си термочашата за кафе сутринта на масата в ресторанта. На обяд питам къде е и един от сервитьорите ми казва „Ние я изхвърлихме, защото беше пластмасова. Имаме практика да изхвърляме пластмасовите неща”. Чашата наистина беше пластмасова, но беше очевидно, че не е за еднократна употреба. В един момент просто спряхме да съобщаваме нередностите. Всеки ден ни изненадваха с нещо. Решихме, че въпреки условията в хотела и персонала, ще гледаме да си изкараме добре. И накрая за плажа: Хотелът няма обособен плаж (за разлика от всички останали хотели) и насочват гостите към зоната с безплатни чадъри и шезлонги. Това обаче се оказа поредното „приключение”, защото за тях се конкурираме с всички плажуващи от близо и далеч. Отиваме рано на плажа, оставяме си кърпи и багаж, прибираме се в хотела за закуска и като се върнем на плажа, се оказва, че някой е метнал багажа ни настрани и се е настанил на нашите места. Влизаш в морето, излизаш и гледаш шезлонгът ти изчезнал… От хотела нямат вина за хорската простотия, но не е зле да си направят тяхна плажна зона, както другите хотели. Обясниха, че плажът бил на някакъв концесионер и нищо не можели да направят. Интересно как другите хотели са успели? Иначе дават срещу депозит чадъри и шезлонги, но при тези кражби на плажа, смееш ли да си вземеш. Този хотел е поредният български бизнес, който оперира на принципа „Ден година храни”. И пари да ми дават, не бихме се върнали там!

Добавен на 08 Август 2021 В 12:30: от Недоволен клиент

· Нямам думи за отношението на персонала към гостите! Нямаме право да се оплакваме. Противно на това, че клиентът винаги е прав, в Томас Резиденс персоналът винаги е прав! Да сте живи и здрави и скоро да си намерите друго занимание!

Добавен на 26 Юли 2021 В 22:08: от Денислав Тодоров

· Борислава Накова изчетох голямата част от негативните Ви коментари, изумление и така нататък! Чашата, която хвърлих в коша беше пластмасова и ако ви е била толкова пък ценна защо моля ви се не си я взехте? Ако беше телефон, чанта, шапка, топка, кола, камионче, пистолетче и т.н играчки общо казано, шнола, очила, зъбни протези на дете, бански, прашки или сутиен ако щете или леко и ефирно шалче щяхме да ги приберем на бара и като си ги потърсите да ви ги върнем! Но за нищо и никаква пластмаса просто е излишно да се говори и да стои цял ден на масата или някъде другаде! А относно динята на закуска къде и в кой хотел предлагат диня на закуска? Относно храната и отвратителните Ви коментари кое не ви хареса от всичко, което сте опитвали и сте си вземали по 3 пъти да речем? За персонала! Този толкова лош персонал може би на няколко пъти в ресторанта събира след вас по цели чинии с спагети, с месо от някакво основно ядене, или остатъци от динени кори да не говорим, че масите след вас и отгоре и от долу и по столовете и дървени и тези меките винаги бяха заляти или с гозби или с сок или с сладолед! Да не коментирам езика на децата, които говорят на английски ок, но постоянно псувни на английски, много добре сте ги възпитали тези деца! Евала! За положението в стаите Ви да не говорим? И кой или кои от персонала са били неадекватни, че не ми стана ясно ? Персонала няма познати и близки в хотела, които да пишат положителни коментари Ви уверявам, просто едни хора са дошли на почивка с настроение за почивка, плаж, море и приятни емоции и спомени, а други не и търсят под вола теле и все някой да им е виновен! Персонала според вас пазачи и пъдари ли са нощно време да си осигуряват тишина и спокойствие и да ви пазят от другите гости на хотела, които явно с нещо сте подразнили! При цялото ми уважение аз като един неадекватен с 5 специалности 3 от които в туризма като Готвач, Екскурзовод, Администратор на хотел, и от няколко години пиколо на блок маса работил съм на 3-4 хотела от Слънчев бряг до Царево и Ви уверявам, че никъде не съм виждал хора като Вас! Вие сте от типа хора, които се опитват да хитруват, да почиват, да се оплакват и накрая или да им се върнат парите или да им се увеличи почивката с 3 до 5 дни, което е честа практика и никъде вече няма прост народ още по-малко хотелиери да търпят такова неуважение, поведение и подигравки с труда на целият колектив и персонал, че и отгоре на това пишете коментари тук! Нямаше хич да се занимавам да пиша коментари под вашият, но Вие минавате всякакви граници вече! За това ви поведение в някой хотел може и да Ви санкционират, защото на българина само като го удариш в джоба тогава се кротва! Само да Ви питам вечер като си лягате спите ли спокойно и сутрин като се погледнете в огледалото гордеете ли се с себе си!? Простотията и наглостта Ви край няма!

Добавен на 23 Юли 2021 В 08:51: от Недоволен клиент

· Госпожо, преди да отидете в някой хотел, четете коментарите. В БГМама има цяла тема "На море в България" и там многократно сме обсъждали този хотел и не го препоръчваме на никого. Вярвам на абсолютно висичко написано от вас, от личен опит. 2019 почивахме там и беше някакъв кошмар. Вие поне сте имали тишина, при нас имаше някаква шумна компания, които крещяха по цяла нощ на външните маси в ресторанта и се разотиваха чак в 6 ч. Пикаеха директно по "добре поддържаната зелена ливада". Многократно различни гости, вкл. и ние се оплаквахме на персонала, но те не взеха никакви мерки, само обещаваха, че ще говорят с тях. В някакъв момент без да искам влязох в лична разпра с тях, при което бях обиждана и заплашвана с бой вкл. и децата. Нощем идваха до вратата ни и блъскаха по нея, будеха децата. Наложи се да напуснем по-рано. От персонала не взеха никакви, ама никакви мерки. И не само това, ами в последствие не пожелаха да ни върнат парите за оставащите нощувки и обвиниха мен, че аз съм била тормозила гостите им. Единственото хубаво нещо на този хотел е бате Янко. Аз бих го посъветвала да си намери по-добро място за работа, а този хотел плаче вече за закриване. По-зле управляван хотел надали има някъде в България. Положителни коментари има, защото просто не публикуват отрицателните. Изненадана съм, че Вашият е публикуван. От КЗП също не намериха нищо нередно в хотела, явно и там са си платили. Персоналът се държи твърде неадекватно и на фейсбук страницата им. Под моя коментар, където съм писала, че не препоръчвам хотела, ми пишат да си ходя тогава на друго място или ме пращат в Турция. Едно извинение не получих за провалената ми почивка. Права сте, че при тях е "ден година храни", но с това поведение и управление, дните вече са им на свършване. Буламачите и другите нередности няма да коментирам, Вие сте ги описали.

Нещо се обърка!
Нещо се обърка!

Внимание: Отговорите и коментарите на сайта visit.BG са под редакторски контрол. Като отговор можете да изразите своето мнение относно коментара, който е публикуван по-горе. Ако искате да изразите изцяло Ваше мнение за обекта, моля използвайте линка "Добави коментар"!
Всеки, който отговаря на коментарите се съгласява изрично с нашата Политика за лични данни

Прекрасно местенце на една ръка разстояние от морето

Коментар на Илина Кокс от 04.07.2021 за престой 02-07-2021 - 03-07-2021

Хотелът е много спокойно и приятно място, особено за семейства с деца. Най-големият плюс са страхотните и усмихнати млади хора от персонала. Плажът е невероятен, чист, водата също.Басейнът е разкошен, храната е като приготвена вкъщи-има по нещо за всеки вкус. На нас ни хареса, препоръчваме го на хора, които искат да са далеч от шумните туристически мега хотели. Това е малък, уютен хотел за вас и вашите деца!

Нещо се обърка!
Нещо се обърка!

Внимание: Отговорите и коментарите на сайта visit.BG са под редакторски контрол. Като отговор можете да изразите своето мнение относно коментара, който е публикуван по-горе. Ако искате да изразите изцяло Ваше мнение за обекта, моля използвайте линка "Добави коментар"!
Всеки, който отговаря на коментарите се съгласява изрично с нашата Политика за лични данни

Пълноценна почивка

Коментар на Тоня Иванова от 10.08.2020 за престой 01-08-2020 - 06-08-2020

Със семейството ми си починахме прекрасно, за 5 дни всичко беше прекрасно - децата се забаляваха с Янко, винаги имаше супа и готвени ястия за тях, и на нас кухнята много ни допадна. Стаята ни беше старателно почиствана от една усмихната камериерка. А гледката от балкона и от ресторанта - несравнима ... с чаша бяло на залез слънце :) Ще посетим отново. Благодарим

Нещо се обърка!
Нещо се обърка!

Внимание: Отговорите и коментарите на сайта visit.BG са под редакторски контрол. Като отговор можете да изразите своето мнение относно коментара, който е публикуван по-горе. Ако искате да изразите изцяло Ваше мнение за обекта, моля използвайте линка "Добави коментар"!
Всеки, който отговаря на коментарите се съгласява изрично с нашата Политика за лични данни

Оценка 2

Коментар на Елена Георгиева от 06.08.2020 за престой 27-07-2020 - 02-08-2020

За втора поредна година почивахме в хотела, но за последен път. Бяхме гости от 27.07.2020г до 02.08.2020г. Хигиената беше под всякаква критика, съжалявам, че не мога да прикача снимки, баните мръсни, вратите с петна, навсякъде с паяжини. Почистването беше единствено да се изхвърли кошчето за боклук, за 8 нощувки само един път ми подмениха кърпите и защото АЗ трябваше да отида и да им кажа, а при настаняване ти дават да подписваш декларация за Ковид - 19, храната една и съща всеки ден безвкусна(всеки ден ориз-суров, картофи, зеле, печено месо с някакъв сос или без сос) и с много ниско качество. Единствено локацията до плажа е предимство и разбира се да не забравяме бате Янко-аниматор едно голямо браво за него, много добре забавляваше децата. Не препоръчвам този хотел.

Добавен на 23 Август 2020 В 11:01: от Милена

· Да, храната е под всякаква критика, а от персонала са леко неадекватни.

Нещо се обърка!
Нещо се обърка!

Внимание: Отговорите и коментарите на сайта visit.BG са под редакторски контрол. Като отговор можете да изразите своето мнение относно коментара, който е публикуван по-горе. Ако искате да изразите изцяло Ваше мнение за обекта, моля използвайте линка "Добави коментар"!
Всеки, който отговаря на коментарите се съгласява изрично с нашата Политика за лични данни

Много доволни

Коментар на Радостина от 09.08.2019 за престой 05-08-2019 - 11-08-2019

Много сме доволни от почивката.Всичко беше на ниво.Пълен релакс.Разнообразна и вкусна храна.Анимация за децата.Алкохолни и безалкохолни питиета нон стоп.Безплатни чадъри на плажа и още ,и още.....

Добавен на 06 Юли 2020 В 06:03: от Томас Резиденс

· Благодарим за добрите думи, ще се радваме да бъдете наши гости отново.

Нещо се обърка!
Нещо се обърка!

Внимание: Отговорите и коментарите на сайта visit.BG са под редакторски контрол. Като отговор можете да изразите своето мнение относно коментара, който е публикуван по-горе. Ако искате да изразите изцяло Ваше мнение за обекта, моля използвайте линка "Добави коментар"!
Всеки, който отговаря на коментарите се съгласява изрично с нашата Политика за лични данни

Страхотно място

Коментар на Мирослав от 26.07.2019 за престой 20-07-2019 - 30-07-2019

Много сме доволни от почивката. Персонала на хотела е много любезен и отзивчив. Храната беше много вкусна и достатъчно разнообразна. Изкарахме си прекрасно, без абсолютно никакви забележки. Благодарим Ви!

Нещо се обърка!
Нещо се обърка!

Внимание: Отговорите и коментарите на сайта visit.BG са под редакторски контрол. Като отговор можете да изразите своето мнение относно коментара, който е публикуван по-горе. Ако искате да изразите изцяло Ваше мнение за обекта, моля използвайте линка "Добави коментар"!
Всеки, който отговаря на коментарите се съгласява изрично с нашата Политика за лични данни

Спокойна почивка и хубава храна

Коментар на Милена от 23.07.2019 за престой 17-07-2019 - 22-07-2019

Хотелът е приятен. Плажът е точно пред хотела и началото му, както и свободната зона започва там. Използвахме собствен чадър през цялото време, въпреки че намеренията ни бяха да си плащаме за шезлонги и чадър на плажа. Прекарахме буквално 5 дни без да излизаме от хотела и плажа в пълна почивка с малкият ни син на 4години. Храната е вкусна и въпреки коментарите, които бях чела преди това, че не е разнообразна, според мен си беше разнообразна и пак да повторя много вкусна. Дори мъжът ми, който много трудно се храни навън намираше какво да яде, та дори няколко пъти си слагаше и допълнително. Хотелът беше пълен със семейства с деца. Страхотен хотел, ако търсите почивка и сте с малки деца.

Нещо се обърка!
Нещо се обърка!

Внимание: Отговорите и коментарите на сайта visit.BG са под редакторски контрол. Като отговор можете да изразите своето мнение относно коментара, който е публикуван по-горе. Ако искате да изразите изцяло Ваше мнение за обекта, моля използвайте линка "Добави коментар"!
Всеки, който отговаря на коментарите се съгласява изрично с нашата Политика за лични данни

Мнение за хотела

Коментар на Мария от 22.07.2019 за престой 14-07-2019 - 20-07-2019

Хубав хотел с добро обслужване, аниматорът-перфектен, децата много се забавляваха

Нещо се обърка!
Нещо се обърка!

Внимание: Отговорите и коментарите на сайта visit.BG са под редакторски контрол. Като отговор можете да изразите своето мнение относно коментара, който е публикуван по-горе. Ако искате да изразите изцяло Ваше мнение за обекта, моля използвайте линка "Добави коментар"!
Всеки, който отговаря на коментарите се съгласява изрично с нашата Политика за лични данни

Мнение за хотела

Коментар на Мария от 20.07.2019 за престой 14-07-2019 - 20-07-2019

Прекрасен хотел, добро обслужване, чудесно място за семейства с деца ! Аниматорът-перфектен, децата много се забавляваха !

Нещо се обърка!
Нещо се обърка!

Внимание: Отговорите и коментарите на сайта visit.BG са под редакторски контрол. Като отговор можете да изразите своето мнение относно коментара, който е публикуван по-горе. Ако искате да изразите изцяло Ваше мнение за обекта, моля използвайте линка "Добави коментар"!
Всеки, който отговаря на коментарите се съгласява изрично с нашата Политика за лични данни

Почивка

Коментар на Диди от 09.07.2019 за престой 01-07-2019 - 08-07-2019

Хотела е хубав и близо до морето, което е много удобно за хора с деца. На плажа има чадъри, който по времето на нашият престой бяха безплатни. Водата е топла и чиста. Плажа е хубав и голям. Останах много доволна от хотела. Храната е вкусна и разнообразна. Бих отишла отново!

Нещо се обърка!
Нещо се обърка!

Внимание: Отговорите и коментарите на сайта visit.BG са под редакторски контрол. Като отговор можете да изразите своето мнение относно коментара, който е публикуван по-горе. Ако искате да изразите изцяло Ваше мнение за обекта, моля използвайте линка "Добави коментар"!
Всеки, който отговаря на коментарите се съгласява изрично с нашата Политика за лични данни

почивка в хотел томас резиденс

Коментар на Жени Савова от 16.09.2018 за престой 14.09.2018 - 16.09.2018

Горещо препоръчвам хотела, особено за семейства с малки деца. Много чисто, много спокойно, персоналът е много любезен и храната е на ниво.

Нещо се обърка!
Нещо се обърка!

Внимание: Отговорите и коментарите на сайта visit.BG са под редакторски контрол. Като отговор можете да изразите своето мнение относно коментара, който е публикуван по-горе. Ако искате да изразите изцяло Ваше мнение за обекта, моля използвайте линка "Добави коментар"!
Всеки, който отговаря на коментарите се съгласява изрично с нашата Политика за лични данни

Чудесен хотел!

Коментар на Нели от 10.09.2018 за престой 25-08-2018 - 30-08-2018

Прекрасно място за почивка с малки деца,просторни и чисти стаи.Страхотен аниматор.

Нещо се обърка!
Нещо се обърка!

Внимание: Отговорите и коментарите на сайта visit.BG са под редакторски контрол. Като отговор можете да изразите своето мнение относно коментара, който е публикуван по-горе. Ако искате да изразите изцяло Ваше мнение за обекта, моля използвайте линка "Добави коментар"!
Всеки, който отговаря на коментарите се съгласява изрично с нашата Политика за лични данни

Хубав хотел

Коментар на Александра от 29.08.2018 за престой 12-08-2018 - 21-08-2018

Тук наистина си починахме. Апартамента беше просторен и чист. Почистваха всеки ден. Смяна на спално бельо 2 пъти за престоя. Като минус в банята се събираше вода точно пред тоалетната и трябваше с моп да се обира след къпане. Храната беше достатъчна и по всяко време. Беше по вкуса на семейството ми. Да няма морски дарове, но ние и не ги ядем. Така, че не са ни липсвали. Басейна наистина не е много топъл, но по време на престоя морето беше много мръсно чак гнусно за къпане и с децата бяхме на басейна.

Нещо се обърка!
Нещо се обърка!

Внимание: Отговорите и коментарите на сайта visit.BG са под редакторски контрол. Като отговор можете да изразите своето мнение относно коментара, който е публикуван по-горе. Ако искате да изразите изцяло Ваше мнение за обекта, моля използвайте линка "Добави коментар"!
Всеки, който отговаря на коментарите се съгласява изрично с нашата Политика за лични данни